måndag, oktober 17, 2011

Long time no see

Sådär då. Kanske dags för ett inlägg nu eller?

Det är så mycket överallt hela tiden och att skriva av mig är inget som prioriteras. Fast egentligen är det dumt för det är ganska skönt att ventilera sig lite.

Inom det närmsta är det massa jobb som väntar som vanligt. Ska snart upp till Sthlm igen. Ska även överaska Marcus om några veckor när vi firar fem år.
Fattar ni hur sjukt det är. FEM år har vi varit tillsammans snart. Jag förstår inte vart tiden tagit vägen.
Helt plötsligt stod vi här med ny bil, hund och ett stort hus. Vem kunde ana det?
Är så glad för allt vi har, och att vi har varandra. Att vi ännu har så kul ihop. Det är viktigt tror jag, att man kan skratta och ha kul tillsammans.
Det senaste på hemafronten är en väntande renovering (äntligen ska jag få göra mitt drömkök, trotts att alla tycker jag är dum i huvudet som vill ändra på vårt fina kök), ska även få leka husmor och ha en riktig lillejul hos oss, och som grädde på moset ska vi även ha en stor nyårsfest för våra fantastiska vänner.

Massor massor överallt hela tiden. Det är kul att det händer grejer, börjar känna mig bekväm i situationen igen, men det är en bit kvar.

Osamanhängande? Ja men det får det vara.
:)

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    schysst med köksrenovering! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Vi har just nu en kökstävling som du kan titta på! Vill du ha en liten morot kan du kontakta mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer.
    /Vendela

    SvaraRadera