tisdag, februari 01, 2011

Gifts!

Nedan följer ne visning av vad jag fick i helgen. Tackar alla hjärtligt!

Fick kuvert även från svärföräldrarna till en jacka jag velat ha. Dock
blev det även till ett par jeans och ett par skor med. Visar dessa när jag får hem dem.


Jättefin vit vas från Annelie och Vicky.
Passar jättebra in med det gröna i vardagsrummet.


Två buketter tuplaner vilket jag älskar! Och en begonia av farmor & farfar
vilka jag även fick ett kuvert av.


Skönt grönt kakfat/prydnadsfat av märke Koziol.
Av familjerna Svensson&Servin


En korg från Stelton. Velat ha en jättelänge till köket men
varit för snål för att köpa en djälv^^
Även denna från familjerna Svensson&Servin


Jättefina och välbehövda vinglas från Papi&Janet
Fick även ett uppskattat kuvert!


Detta underbara turkosa disktillbehör gör diskandet roligare!
Av märket Cult, helt i den färg jag vill ha av i köket!
Av Mami & Morgan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar