torsdag, april 28, 2011

No pic!

(Bilduppladdningen vill inte fungera än!)

Sitter och snorar som jag gjort hela dagen. Min näsra är sönderriven och ber om att pollen ska försvinna. Men jag lär få stå ut ett tag till. Men men, har smått ångest (läs mycket) för caset. Kommer ingen vart, eller en liiiiten bit har jag kommit men det är en bra bit kvar.

Så nu släpper jag det negativa.
Jag är brun i fejjan, så pass brun att jag tycker att alla borde komentera det. Så pass.
Dessutom har det varit hemskanes varmt idag så jag har invigt min långklänning från H&M som jag köpte för flera månader sen.
Jag har hunnit träna två gånger idag, ätit god räksallad som jag gjorde själv. Jag har städat och fått skrivet lite på C-uppsatsen. Så överlag tycker jag att det har varit en fin och bra dag.

Men det är dags att sova nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar