måndag, juni 20, 2011

Love

Ida har varit en bra dag.
Träning, frulle, städ och sedan lite jobb på BRF, kontorsarbete denna gång.
Har även fått fixat gammelbilen inför besiktningen i morgon och Leffies hundgård.
Dessutom fick jag ett samtal från det däringa jobbet i eftermiddags, jag har tur och slipper åka till Sthlm på intervju då chefen ska till Hässlehåla i nästa vecka och passar på att träffa mig då.
!!!!

Dessutom är det snart midsommar och jag känner att jag har massor att göra innan det är dags att slå upp portarna för fest! Men som tur är kommer båda systrarna och hjälper på torsdag.
Ytterligare en midsommar med min älskade Rödtopp, vi ligger inne med många år nu. Detta året tycker jag vi ska köra all in och bli packade på 16års vis. Eller ja nästan i allafall:P
Kul ska vi ha i allafall!

Midsommarbild från förra året<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar