tisdag, juni 07, 2011

This confusion

Ibland borde man vara försiktig med vad man önskar sig.
jag bara längtade till skolan skulle sluta så jag kunde få lite ledig tid innan det var dags att börja jobba.
Men nu har jag varit hemma snart en vecka och ärligt talat är jag sjukligt trött på det redan!
Jag bara väntar på att telefonen ska ringa och att Gunilla ska vara i andra änden och säga att jag fått jobbet!

Men jag får väl ta mig i kragen och passa på att njuta av dessa dagarna, snart kommer väl tiden då man önskar att man hade fler av dessa varma, lediga dagarna.
I vilket fall som helst, jag håller mina tummar hårdare än hårdast för att jag ska få detta jobbet!

Tills dess får jag glädja mig åt den nya fina bilen som vi ska hämta hem i morgon!
UNDEBART!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar