tisdag, juni 07, 2011

Systrar

Jag har utan tvekan de bästa systrarna i världen!
Vi har precis samma knäppa humor som man ärligt nog måste vara lite vrickad för att förstå sig på! Men vi är alltid oss själva och det är det som gör just vår humor och oss till det där lilla extra.
jag är glad för att vi har en så nära kontakt trotts att vi bor i helt olika delar av vårt avlånga land. När vi träffas känns det precis som det ska, som vanligt.
Det jag vill komma till är att mina systrar är riktiga glädje spridare. Sara har ett sånt där skönt, härligt skratt som man själv måste skratta åt, Sofie är bara allmänt förvirrad vilket i många situationer är fantastiskt kul.
Och ibland när jag behöver bli lite gladare så tittar jag på bilder som dessa.
Äslakde hoppbilder! Dessa blir man aldrig för gammal för!
Ni är bäst!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar