torsdag, januari 20, 2011

halv åtta hos mig

Sicket trevligt program!
När vi väl har ett fint hus att bo i kommer jag ha massor med hembjudningar för mina vänner.
Älskar att laga mat till vänner och familj. Tärffas, äta och dricka gott och bara umgås. Härligt.

Försöker få ihop firandet av min födelsedag. I och med att vi får hem lilla snuttan bara några dagar innan jag tänkt fira den så kan jag inte ta hem alla på en gång. Hunden behöver lugn och ro och tid att känna sig trygg och hemma. Viktigt är det.
Så lördagen får gå till Mamma, syster, förhoppningsvis moster och lite vänner. Söndagen till pappa, Janet och barn och farföräldrarna. På onsdagen när stora dagen är här få det bli Marcus familj. Om jag inte lyckas trycka in dem på söndagen också?
Smörgåstårta ska jag bjuda på. Farmors smörgåstårta. Inga konstiga saker som tonfisk och leverpastej. Räkor och skinka, lätt ska det vara.

Trotts åldersnojjan så ska det bli kul att fylla år och för första gången få fira den i vårt egna hem.
SYS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar