torsdag, januari 20, 2011

So much on my mind!

Oj oj oj mina vänner. Den närmaste tiden är det mycket på gång!
Till en början får jag ingen ordning på det häringa caset som ska diskuteras i morgon. De engelska texterna gör mig förvirrad och jag får inte ihop något sammanhang. Men men, det får gå som det går. Morgondagen kommer bli en stressdag. Skolan 8-10 och vid 11 ska jag vara någon helt annan stans på något helt annat än skolredovisning. Väljer att inte säga något ännu förrens jag vet mer.
Om mindre än en vecka får vi hem vår efterlängtade Leffie!
Om mindre än en vecka ska vi ''''''' '''' '''''!
Om mindre än två veckor fyller jag 22! (åldersnojja!)

Okej, det här lät inte lika spännande som det faktiskt är! Vi får se nästa vecka när jag har lite mer att gå på, då ska ni få reda på annat!

Weeeii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar