torsdag, januari 20, 2011

My good!

Sitter här och slappnar av lite efter den dagliga promenaden. Plötsligt kommer jag att tänka på programmet jag såg igår kväll. Föräldrafritt hette det, sett det?
Det måste vara det sjukaste jag sett, och mest underhållande!
En grupp tjejer och en grupp killar som ska klara sig utan föräldrar i två veckor. I gårdagens avsnitt skulle de båda grupperna flytta in i samma hus.
Pojkarna gjorde upp värsta krigsstrategin med vattenflaskor och annat för att tjejerna inte skulle ta över.
Givetvis lyckades detta inte. Tjejer i åren innan tonåren är mycket starkare och smartare än pojkar.
Men det jag tyckte var roligast var att en tjej (8år gammal) och en pojk (kanske 10år) blev kära. Plötsligt var de ihop. De andra ihuset pratade om det och det gillade inte tjejen. Så hon tog in killen i en garderobo ch sa: De andra pratar om vårt förhållande och det tycker jag inte om. Så, såhär gör vi. Vi går ut till dem och säger att jag har gjort slut med dig. Och sen har vi ett hemligt kärleksliv. Jag ville bara säga att jag älskar dig.
HAHAHAHAH
Sen går de åt varsit håll och plötsligt kommer tjejen på att hon har ju redan en kille och säger då: Jag kan ju inte ha någon vid sidan avm in kille. Jag älskar ju honom och ska vara tillsammans med honom för evigt.
Jag tycker att detta är sjukt roligt. 8år och pratar om förhållande, hemligt kärleksliv och att älska någon.
Samtidigt tycker jag att det är skrämmande. När jag var åtta satt jag hemma och lekte med dockor. Vad händer med världen liksom? Barn som försöker bete sig som vuxna, pratar om vuxna saker istället för att vara barn och leka som barn gör.
Måste se de tidigare avsnitten också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar