söndag, augusti 29, 2010

Attack!

HAHA. Ibland är man minsann allt annat än normal.
Vet inte om det bara är jag iof men skit samma. Ibland när jag är jätteglad mest hela tiden, eller tvärt om bara jätteledsen för jag-vet-inte-vad, eller nej spelar nog ingen roll vilket stadie jag är på egentligen. För ibland kan jag bara, oavsett var jag är eller vad jag gör, få en känsla av att jag bara MÅSTE gråta lite. Som när jag var hos Melle ex, vi stod inne på Gallerix och rätt som det var sa jag bara: Jag fick en känsla av att jag måste gråta lite.
Inte för att jag bara ställer ig och gråter när dessa känslor kommer. Men det är känslan jag blir faschinerad över. Men saken är den (tror jag) man måste gråta av sig ibland, oavsett om man är glad, ledsen, arg osv. Man mår bra av det. I allafall jag.
Fick denna känsla för en stund sen. Jag måste få fälla en tår eller två. Lätta på trycket lite.
Sååå skönt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar