fredag, augusti 27, 2010

Repeat

Sorry! Jag vet att jag är lagom enformig just nu!
Men det kan inte hjälpas, jag är så FRUKTANSVÄRT glad över den nya lägenheten! Marcus skrev på kontraktet idag och det är redan en annan kille som vill ha vår nuvarande till samma datum som vi får vår nya. Kan inte tajmas bättre.
Nu vill jag bara shoppa! Och visst, som svärmor säger: Man behöver inte köpa allt nytt när det är första lägenheten. Sant sant. Men vi vill det. Vi är sådana. Och visst jag är inte den som inte tänker efter innan eller shoppas som en galning. Jag håller det på en lagom nivå och just nu vill jag ha nya grejer. Det är vår första RIKTIGA lägenhet tillsammans. Jag vill att den ska vara fin, jag vill få köpa nya fräscha, fina saker till den..Och det SKA jag göra.
Dock vill jag först veta hur det blir med ommålningen! Innan jag bestämmer fägerna till 100%
Soo fun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar