måndag, augusti 30, 2010

Stressamore!

WOW! Ibland stannar jag till och blir helt rädd för mig själv. Som jag kan stressa upp mig asså!
Igår hade vi över tusen besökare (jag ensam i kassan), idag hade vi förvisso mindre antal besökare men min nivå på stress är lika hög för det. Vet att det är mycket som händer inom den närmaste tiden och på något sätt bidrar det till en konstant stress för mig. En oro om att inte hinna med.
Men det gör jag ju. Hinner med alltså:)
Men allt går verkligen i 120. Hem, snacka i tele i bilen på vägen hem, kollar posten, hämtar tvättkorg, snackar i tele under hela tiden, börjar tvätta, plockar undan lite, säger hejdå. Börjar på maten och inte förrens jag sätter mig i soffan för lite gurka och kylling märker jag att lugnet kommer och inser hur jag verkligen flänger runder.
Jaja. Dagarna går i allafall fort:)


NU: kolla tjuckisar på tv

SEN: Planera packning

SIST: SOVA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar