fredag, augusti 27, 2010

Nya planer!

Så där ja. Tänk vilka vändningar livet kan ta bara från vecka till vecka?!

Jag har nu officiellt slutat på mitt gamla jobb @ÖK. Känns skönt men jag måste medge att jag saknas alla mina hälriga arbetskamrater där! Stor kram till er!

Jag har jobbat massor på Si*a (ja efter förra incidenten skrive jag helst inte ut hela namnet!) ni vet i allafall vart jag menar;)
Trivs som fisken i vattnet och hoppas det blir endel jobb där även i höst! Idag fick jag dock stå över jobb eftersom jag är så långt ifrån människa man kan vara denna dag. Har åkt på en dunderförkylning som tillochmed orsakat kräkningar. Mindre roligt!

Jo tillbaka till dessa förändrnigar.
Den stora nyheten är att vi, jag och Marcus, äntligen har fått en större lägenhet. En hel trea tilloch med! Och den ligger i Bjärnum! Så om en månad ungefär är vi bjärnumsbor. Och jag måste medge att detta känns FRUKTANSVÄRT bra! Dock är det aningen trist att behöva flytta ifrån moster, syster och Madde. Men som tur är så har ju syrran snart lägenhet här i HBG vilket innebär att jag kan slagga hos henne emellanåt, så så lätt blir ni inte av med mig minsann;)

Det är mycket som händer nu och jag gillar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar