lördag, augusti 07, 2010

Övergång

Snart börjar övergången. Sommar, jobb ---> skola.
Ärligt talat ska det bli skönt! Riktigt skönt trotts att jag är trött på skolan till max!
Men detta tar verkligen kol på mig.
Öresundskraft-Siba-e-handel- Öresundskraft-siba-e-handel...
Jag har knappt några dagar ledigt och hinner inte göra något med någon. Jag och Marcus ska vara glada om vi har en ledig dag någon gång tillsammans. Vi har inte gjort något tillsammans i sommar, inte åkt någonstans, knappt gjort restaurangbesök, inte spenderat kvalitetstid tillsammans, nå ingenting knappt!
Det stör mig. Men värre är att det hela placerar mig på ett ställe som jag inte vill vara på. Harvarit förkyld, haft virsu, magont tillcoh från i veckor nu. Är trött mest hela tiden, blir på dåligt humör för minsta lilla och känner mig allmänt nere. Alla andra åker utomlands och vi sitter i vår 25 de få timmar vi är hemma annars jobbar vi. Goa pengar är fan inte allt i livet!
Denna sommar är snart över och jag längtar efter en där härliga måbra kä'nslan igen!

PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar