tisdag, april 06, 2010

Back again!

Ja hörrni, vart tog jag vägen?
I söndagas förra veckan bokeade jag en biljett till Jämtland.
Tisdagen två dagar efter satte jag mig med Marcus systrar och deras familjer på tåget dit.
Kunde ju inte skriva det här eftersom Marcus emellanåt får för sig att slänga ett öga hit.

Veckan i Jämtland har varit helt underbar. Massa mys och lek med barnen, vindrickande i solen, scooterkörning på Isen, fisketävling på Hästön, snöbollskrig, många trevliga kvällar tillsammans. Har verkligen njutit av vartenda minut där upp.
Hela Marcus familj är toppen och man känner sig så delaktig. Detta var det perfekta botet på min magkatarr. Hoppas bara det håller i sig.

Det enda jag ångrar från veckan är att jag inte hade med mig camera. Får be svärmor om bilder från hennes istället;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar