fredag, april 16, 2010

Oj oj

Dagarna bara flyger förbi.
Hinner med en massa men inte bloggen. Sry
Gårdagens jobb gick i allafall bra. Har inte nollat ett enda pass än så länge så jag är nöjd som tusan! När jag sen kom hem hade Marcus lagat till en riktigt god middag, dukat fram och tänt ljus. Ibland känner jag mig så där fruktansvärt lycklig! Min man..min underbara man!

Kvällen spenderades sedan hos Madde, vattenpipa och spelkväll med trevligt folk.
Har blivigt massor av trevliga kvällar den senaste tiden och jag älskar det! Dock har styrkepassen på gymet blivigt färre under denna tiden. Men det tar jag igen sen, man måste leva och de som säger annat kan kössa mig någon stans. Vi är unga, klart vi ska ha kul eller hur?

I vilket fall som, lugn dag. Skolan börjar vid ett. Sedan blir det luuugnt för oss hela helgen och det behövs vill jag lova.
SYS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar