måndag, april 12, 2010

NäÄ!

Jag tycker synd om mig själv.
Det mest patetiska man kan göra, men idag kan det inte hjälpas.
Kunde inte gå till skolan i morse och inte till jobbet i eftermiddag.
Jävlans mage (ursäkta mitt utrcyk!)
Knappt sovit en blund i natt. Vaknat otaliga gånger av kramper i magen, vissa gånger trodde jag det skulle öppnas ett stort hål i magen och att en alien skulle krypa ut som i filmen Alien.
Helt ärligt kändes det som att magen skulle brinna upp och vända sig själv ut och in. Fruktansvärt obehagligt.
Kommer inte ihåg senast jag hade så här ont av min katarr. Jag oroar mig hela tiden för att det ska bli som doktorn sa: Slutar du inte sressa nu så kommer du snart få magsår.
Tänk om jag gått över den gränsen, stressat för mycke, oroat mig, fått i mig för jobbig mat för magen, druckit för mycket och nu har jag magsår?!
Usch. Får se hur det går idag helt enkelt. Bara denna hemska obehagliga smärta släpper!
SYS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar