onsdag, april 21, 2010

Det rullar

I rätt riktning.
Känner att jag varit aningen instabil ett tag nu. Stress och ångest för olika onödiga saker mest hela tiden. En magkatarr som tagit knäcken på mig många gånger.
Men ni vet, ibland når man den där gränsen när man känner att man måste bita ihop lite.
Jag nådde dit idag. Vaknade trött som vanligt, gick till skolan och gjorde säkert inget annat än att klaga som senaste veckan ,(sorry Madde). Kom hem och somnade. Vaknade en timme senare och kände mig totalt utvilad, pratade med Melle i telefon och vips så var jag på bättre humör! Var länge sen vi pratade så inte konstigt att jag blev glad.
Gick till gymmet, koffeintabletten slog in perfekt och efter 20min på löpbandet och 40 intensiva på crosstrainern mådde jag ännu bättre. Mage och rygg är tränade och nu kan jag fortsätta må bra resten av kvällen.
Hemma själv tills i morgon. Tror att det är bra för mig. Få lite egentid och varva ner lite.
Det är dags att ta tag i mitt liv igen. Så är det.
PUSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar