lördag, april 10, 2010

Toppen!

Ända sedan vi kom hem från Jämtland har jag mått förträffligt bra!
Gårdagen var inget undantag. Tjejdag raktigenom. Balkongmys, sol, vattenpipa, breezer, god mat och trevligt sällskap.
Mitt i allt slår det slint för mig, kände ett fruktansvärt behov av ett rus. Full ville jag bli. Kände mig som fjorton år, noll hämningar
Malin åkte hem vid tio, Sara vid elva. Hoppas hon lärt sig nu att ha lägre klackar nästa gång hon ska skynda sig så jag slipper springa på fyllan;)
Jag och Madde fortsatte med hemmagjorda godingar fram tills fyra i morse. Massa skratt och flummiga kortspel. Känns så bra att vi funkar så bra tillsammans.
Så eftersom gårdagen blev ganska sen sov jag ut i morse, och har förutom en solpromenad till affären spenderat dagen framför tvn och filmer.
Marcus har begett sig på fest. Jag hade ingen lust till det idag. Magen vill vila och jag med.
Så jag hoppas på en bra film och lite tända ljus och egentid.
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar