söndag, april 11, 2010

Suck it

Vet ni vad jag hatar?
Magkatarr. Sorry för ett gnälligt, ytterst onödigt inlägg men jag måste.
Denna ständigt irritation i magen. Uppsvullen och öm,tryck in under revbenen, jag får panik emmellanåt och önskar ibland att jag kunde byta med någon annan!
Men men, det är som det är. Låta bli kaffet, röka mindre, skippa stark mat..allt det där förstår jag mig på. Men att man ska hålla sig från grönsaker och fiber? Hallå. det fattar jag inte, tycker att magen borde må bra av att få jobba....eller?
Men iof, i kombination med stress och tuggummituggande kanske det blir lite väl mycket för magen?
Äsch, jag kan inte leva utan grönsaker! Speciellt inte nu, veckan i Jämtland utan träning och den passerade veckan har innehållt för mycket alkohol och annat skit.
SHAPE UP! Jag som varit så duktig. Ingen alkohol förrens den 24 och intensiv cardioträning så länge magen inte protesterar mera.
Varför letar ingen upp ett botemedel på magkatarr??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar