onsdag, november 24, 2010

hairdude!

God dag!
Ytterligare en dag fylld av essä-skrivande! Mindre kul. förvisso är det väligt intressant men samtidigt tidsödande och frustrerande. Sitter och kommer på några rader som är bra, sen passar de inte i på syftet, kollar igenom, hittar annat, skriver in, låter bra, fastnar, samma visa om och om igen. Om en vecka precis idag ska den in. Och vad jag tror så är anledningen till mitt konstanta upphakande i skrivandet just tiden. jag skriver bäst under lite press. Som dagarna precis innan. Så jag hoppas det går bättre kommande dagar.

Har i allafall promenerat 5km idag, tränat min älskade pilatesboll och damsugat. (Ja jag damusgar varje dag) Så helt bortkastad är minsann dagen inte.

Just det, mitt hår! Börjar få till det långa nu igen. Dock behöver det färgas vilket händer i morgon, för övrigt trivs jag med mitt to nu:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar