fredag, november 26, 2010

Trubbel

Jag hatar detta. Nu kommer jag vara på dåligt humör resten av dagen och förmodligen hela dagen i morgon med. Och det kan jag ju inte, ska ju på 30års gille i morgon kväll.....
gah! Just nu önskar jag att jag var någon av hollywood-fruarna med en enorm walkincloset med tusentals fina klänningar och massor skor!
Men det har jag ju inte...
Så. Mitt problem ligger alltså i vad jag ska ha på mig i morgon.
Fick hem 4klänningar av Anna som jag skulle prova. Men då återkommer vi till mitt andra ständiga problem. Dessa förbannade tuttarna!
Ni som inte har gigantiska bröst..önska er alrdig det. Mer problem än nytta är vad de medför.
Nu om något önskar jag att jag tagit ett steg längre redan med det har jag inte. Fick svar från CSK att de inte genomför sådana operationer, och att jag skulle vända mig till min egen doktor. Så jag får väl göra det nu. Okrar ärligt talat inte med att få sådana här psykbryt över vilka kläder jag ska ha på mig.
Som det ser ut nu får jag gå naken till festen och det vill jag verkligen inte, vill ju inte ge alla en mardröm för resten av deras liv precis!

Får väl se hur detta problem ska lösa sig......
Jag orkar inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar