söndag, november 21, 2010

Your song

Sicken skön dag detta är!
Vaknade utvilad och pigg för en gångs skull. Skjutsade iväg Marcus på lite jobb och satte mig sedna med min essä. Kom i allafall på ämne och har börjat så smått vilket känns bra.
Har även fått undanplockat och fint hemma vilket gör dagen ännu bättre. Eller ja iof, det är nog rent här varje dag, men städa kan man alltid göra.
Satt på en kopp kaffe och satte mig framför Idol eftersom jag missade fredagens program. Den första jag han lyssna på var Jay. Och ärligt talat, jag satt knäpp tyst och stilla under hela hans framförande och bara förundrades över hur fantastiskt duktig denna kille är. So what om han röker lite Hash? Han är bara mänsklig och alla gör misstag, han är oavsett en världsartist som borde ge sig ut utanför Sveriges gränser! Hans version av Madonnas Like a prayer var bättre än orginalet med hästlängder.
Och efter Jay kom Olle, min lilla favorit, mitt lilla ögongodis! Och vilken låt sjunger inte han om Your Song av Elton John, aka min och Marcus låt.
Sitter bara och njuter av dessa Idoler och ska fortsätta njuta tills det är dags att åka och få däcken bytta på bilen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar