tisdag, november 23, 2010

Sisterhood

Saknar verkligen min lillasyster nu!
Har inte träffat henne sen i början av augusti månad så det börjar kännas av rejält nu. Är så van vid att ha båda mina systrar nära mig. Att träffas med jämna mellanrum och så där.
Nu bor hon i stockholm, hade jag fått välja hade hon bott kvar i Hässle men det gör hon inte. Samtidgt som jag längtar ihjäl mig efter henne så är jag ändå glad att hon bor där hon gör. För saken är den att jag är stolt över henne, eller över båda mina småsystrar för den delen! Hon har fått fast jobb där uppe med ett jobb som hon älskar och trivs med. Hon är bra på allt hon gör och det beundrar jag verkligen henne för. Vi har massor att ta igen när hon kommer hem i december! Tills dess säger jag bara, jag älskar dig lillsis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar