måndag, juli 25, 2011

Dödsrelikerna del 2



Gårdagen blev kanske inte helt enligt planerna, men nästan.

Fick en väldans trevlig stund med Pernilla i stan, hittade det mesta på listan och fick även mina naglar förlängda av en arg kinesisk tjej.


Det bestämdes middag på Cat´s med älskade Sara. En trevlig middag som resulterade i ett spotntant biobesök.

GÅ ALDRIG PÅ BIO MED MIG! Jag kläcker ur mig diverse lama komentarer som får mitt sällskap att vika sig av skratt. Dessutom gillar jag inte när jag inte fattar så jag ställer 1000frågor under filmens gång. Jag har ett fruktansvärt högt skratt och mer därtill. Jag tror bestämt att vi kan klassa mig som oduglig biobesökare!


Och nu ses vi inte på ett tag. Sara flyttar till Växjö i veckan. Det känns så konstigt, alla mina nära tjejkompisar flyttar. Så har det varit sen nian. det är nog något visst med mig då:P

Nä icke. Folk rör på sig, så är det ju. Men jag kommer sakna henne!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar