söndag, juli 24, 2011

Strålande!

Precis hemkommen från en härlig morgonpromenad. Dock hade det varit trevligare om solen velat sällskapa med lite värme, men icke!
Inväntar att koktiden för mitt ägg snart ska vara klar så jag kan få frukost i magen och påbörja dagen på riktigt.
En maskin tvätt är igångsatt och strykbrädan framtagen.
En snickare kommer snart för att påbörja slipningen av vårt golv i vardagsrummet (ja, jag fick ett ryck och vi bestämde oss därför att göra om i det rummet ändå).
När ica öppnar ska jag fixa färg till håret, slänga i det och sedan bege mig in till hässle för en nagelförlängning.
Träffa Pilla en stund och sedan hem igen för att kolla färg på golv osv.
I kväll blir det middag i hässle med älskade Sara (inte syster).

Ops, blev mer en lista än ett inlägg, men men så är det ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar