torsdag, juli 28, 2011

Massor att stå i

Änlitgen är vårt rum klart! Eller ja, lister kring ett fönster fattas men de hämtas och sätts upp idag.

Dagen idag fyller jag med bakning och matlagning samt packning.
vi passar på att fira älsklingens fördelsedag idag eftersom vi är borta när han fyller år. så idag ska det bakas GI pannkakstårta och GI köttfärspaj. Dessutom ska jag hinna med att packa allt till Sthlm. Vet i sjutton vad jag ska ha med mig, som det ser ut nu så ska jag vara iväg i två veckor och därför måste jag packa en hel massa. Men det löser sig.

Börjar bli riktigt nervös för jobbet, men det ska man väl vara antar jag.
Fick ett mail igår från chefen, ett nyhetsbrev som skickats ut internt på företaget med beskedet om att jag är deras nya säljare för distrikt syd med både bild och fakta om mig! Haha, känns aningen overkligt.
Men kul som sjutton.

Just det, tvätten måste bli klar med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar