söndag, juli 24, 2011

Must have

Fick hem H&Ms nya katalog förra veckan.
Jag tror jag vill ha nästan allt i den! Haha
Nä men allvar, hur mycket som helst snyggt i den, och det bästa av allt är att mycket av de kläderna jag hittat är arbetsvänliga. Det vill säga; de ser propra ut.
Mitt jobb kommer hädanefter vara resande säljare av kontinentalvaror (låter konstigt I know)i hela södra Sverige. Detta innebär att jag kommer behöva klä mig vuxet och anständigt, lite kostymnisseaktigt, som jag alltid velat göra i ett jobb.
Nog om det.
Jag behöver dessutom ett par ordentliga klackar, nu snackar vi inga skopunktenskor här utan RIKTIGA, hållbara och snygga, stilrena svarta klackar som går till allt.
Vill klicka hem allt jag hittar på nätet men kommer på att eftersom vi ska åka på tripp till Sthml på fredan till onsdag så kan jag lika gärna shopppa där. Inget slår cityshopping!
Dessutom ska jag ju vara där hela veckan efter också så tid till shopping blir det i allafall.

Just nu känns allt så positvit, och skrämmande, men mest kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar