torsdag, juni 10, 2010

It´s a wonderful ohh!

Klänningarna kom i måndags!
Totalt överlycklig och jättenöjd.
Veckan har än så länge endast bestått av plugg och åter plugg. Eller okej, inte enbart. Även spenderat tid hos svärföräldrarna vilket alltid är lika bra, träffat världens bästa svägerskor och passat barn. Och ja, kan man multitaska som jag så kan man passa barn och plugga samtidigt!
Nu är det räkningsbara timmar kvar till tentan ska skrivas i morgon och jag vet att jag måste plugga in det sista. Men det går inte, tittar på papperna titt som tätt men känner bara, äch, jag vet ju hur jag ska göra. Det är farligt att vara självsäker när det kommer till det här. Marcus menar på att äch det är ju inte hela världen, bara gör så gott du kan. men för mig är det inte så. Jag är en MVG unge, så är det bara..Fast inte på universitetet. Detta är det hemskaste för mig, att behöva göra en omtenta. Vill knappt ta ordet i min mun ens. Jag hatar det! Det kliar i hela min kropp när jag inte förstår, jag skakar och blir assur. Sen kommer ångesten för att inte klara den och jag känner mig totalt misslyckad. Hemskt jag vet, men så är det. Jag är inte van vid att inte fatta, inte van vid att misslyckas. Kanske är så att det är bra för mig detta, att inse att man inte kan vara bra på allt. Äch, jag vet inte.
Plugga ska jag göra mer i allafall. Även om jag känner att jag kan nu så är det små delar som ännu inte sitter till 100%. Men det kommer, när väl marcus kommer hem och kan förklara igen.
Det kommer bli bra detta. Så är det bara!
SYS

1 kommentar:

  1. Hej söt!

    Tycker fortfarande att det är knäppt hur man kommenterar på din blogg, men kanske går det fram! :P höhö

    DUuuuu, vi måste träffas nu i sommar! Har varit allt för längesen och jag saknar dina bröst så jag håller på att gå under ;). Hör av dig!
    **smek

    /Millan

    SvaraRadera