lördag, juni 12, 2010

Pinsamt!

Igår kväll när vi kom hem efter en liten tur till Puben möttes vi av oväsen till tusen från lägenheten ovanför.
Visserligen var det fredag och jag är väl medveten om att vi bor i ett studenhem. Men. När klockan är ett på natten och folk hoppar i golvet ovan och spelar überhög volym med balkongdörren öppen och pissat ner från balkongen och ner till oss då får jag nog.
Är man i 25års ålder som de flesta i denna byggnad är så tycker jag att det beteendet är aningen pinsamt faktiskt!
Och jag är ogärna den som vill klaga på mina grannar då jag själv inte vill att de ska klaga när vi har fest. Men skillnaden är den att vi efter tio sänker vår volym och stänger balkongdörren för att störa mindre och sedan drar vi ut.
Men igår rann min bägare över när kissandet från ballkongen började. Så vi gick in via hemsidan och framförde ett klagomål. Kalla mig pretatiös om ni vill men gjort är gjort!
Kan man inte bete sig bättre i den åldern får man skylla sig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar