måndag, juni 14, 2010

Orkeslös

Jag vill inte längre. Jag orkar inte med denna förgjordade ångesten inför tentorna.
Ännu en vecka påbörjad som kommer fyllas av ångest och känslor av oduglighet.
Tyck att det låter löjligt om ni vill men i min lilla egna värld är det inte värt något om man misslyckas. Jag känner mig kass. Urdålig och mindre än medelmåttig.
Jag har ingen ork i min kropp. Orkade inte ens gå ut på morgonpromenad i morse när klockan ringde och bara tanken på att behöva gå till jobbet i eftermiddag gör mig förbannad och lite halft illamående.
Jag har ingen motivation till att plugga trotts att jag sätter kravet på mig att göra det. Det kliar i min kropp och jag blir arg på mig själv när jag fastnar över en uppgift jag inte fattar.

Jag orkar inte med detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar