söndag, juni 13, 2010

Sorry

Shit, snacka överreaktion igår!
För er som hann läsa inlägget innan jag precis raderade det nu, don´t worry, jag var lite full.
Oavsett, det blev en bra kväll igår. Precis när jag gett upp allt, tvättat mitt smink, klätt om till mjukisar och satt upp mitt lockade hår i en boll så ringde Thompa. - Sätt på dig skorna igen, jag är utanför ditt om två minuter! (på stockholmska).
Jag var inte sen på det och jag tror jag till och med satte svenskt rekord i att fixa sig för utgång!
Hem till moster för att Sofie och Kattis skulle kunna fixa sig lite. Skulle bli en öl på Punkten för att jag skulle slippa sitta ensam en lördags kväll. Efter några öl där blev det förflyttning till CD. Ytterligare några cider senare hade klockan slagit tre och vi begav oss hem. Då la Marcus redan och sov som en gris.
Så jag tackar världens bästa Thompa, rädaren i nöden, moster och syster för en mycket kul kväll!
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar