söndag, juni 20, 2010

Tripp!

Det blev Tyskland för vår del igår endå.
Trevligt tyckte jag. Tre länder på en dag, många timmar i bilen med endast mig själv och min man, åka båtar och springa på Bordershop. Tog massa flumbilder också men kom i min förtvivlan på att jag inte kan lägga över bilder på min egen dator från kameran eftersom jag inte kan installera den för att min minidator saknar cd läsare. Alla installationer borde göras via usb istället!
Men i allafall. Blev en lång dag och mycket inhandlad dricka, skratt och regn.
Så nu har man i allafall fått fatt i ett lager inför sommaren och kanske ett nytt jobb! Det ni!
Favoriterna som inhandlades var:
ALLT! Handlade bara massa gotte!
Men mest glad är jag över min Baccardi Mojito och mina JP Chenet rosé flaskor, 120kr får sex flaskor, snacka kap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar