måndag, juli 19, 2010

Fått i lådan

Förra veckan fick jag inte ett utan TRE paket i lådan.
-Bok från adlibris, min första vampyr bok. totalt förälskad så nu har jag även beställt andra och tredje boken i serien på ca 12 böcker tror jag. MEGA BRA! (hoppas de kommer innan fredag så ajg har lite färdlektyr till tåget!)
- Kläder från H&M. Sötaste jeansklänningen och mina "röda" sötskor som dock visade sig vara mer knalloranga! Men det gör inget;)
-Bilder från fujifilm. 123bilder från den gamla goda tiden. Många från min och melles tid eftersom jag vill ha med dem upp till henne i helgen. Kan nog bli många härliga skratt tillsammans med en box rosé!

Ska slänga in en beställning bilder till, fast det får bli efter besöket i Linköping och Älsks födelsedag!

REMINDER: köpa present till Marcus i Linköping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar