tisdag, juli 06, 2010

Jobbig dag

Vad händer?
Nu vill jag att veckorna ska gå fort till den 23juli. Jag vill bara upp till Marielle nu. Saknar vår närhet. Fast vist finns vår psykiska närhet även om den fysiska inte finns. Men ibland saknar jag våra stunder fruktansvärt mycket.
jag behöver ventilera mig nu. Alldeles för mycket känslor som ränner runder i min kropp just nu.
Marcus kom hem från intervjun i Göteborg med besked om att de frågat honom om chefsjobb i Oslo. Jättekul för honom, är fruktansvärt stolt över honom. Men samtidigt ger det mig en känlsa av tomhet och oro.
Jag är trött på mitt telejobb men kan inte sluta. Första dagen på SIBA i morgon, jättekul! Skoluppgiften äter min ork och motivation. Jag har inte ett annat ord än förvirring att sätta på min tilvaro för tillfället.
Hitta ORK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar