måndag, juli 05, 2010

Humor

Det är en konstig sak det där.
Alla vet att jag är den roligaste som finns. Hallå jag skrattar ju tilloch med åt mig själv^^
Skämt och sido. Saken är den, att är man den "där roliga typen", så kan man inte sticka under stolen med att det är en pina när någon tror att den är roligare än en själv.
Eller låter det dumt nu?
What ever..jag uppskattar humor, eller i allafall RÄTT humor. Komisarie Späck=Dålig humor, Egoina=bra humor, Skadeglädje=sann humor, Ana-Gina= si så där, Linda (jag)= toppen humor!

Självgod idag kanske? Japp jag skulle nog säga det men saken är den att min humor och min förmåga att roa folk är en av mina bästa egenskaper och något jag är glad över att jag kan. Så när folk håller på med humor som jag inte förstår så blir jag förvirrad. Har hört massa snack om Ana-Gina rolig hit och rolig dit. Visst är kvinnan rolig. Men inte som jag;)
HÖHÖ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar