fredag, maj 14, 2010

Förvirring!

Jag måste vara helt borta idag asså...
Är totalt utmattad som vanligt, allergimedecinen gör mig verkligen JÄTTEtrött hela tiden.
Men idag rann bärgaren över för mig.
Min kusin ringde mig för en liten stund sen och frågade vad jag gjorde. Och då var det precis som jag vaknade upp ur en dröm. -Går med mina högklackade skor blev mitt svar. Hon undrade givetvis varför jag gjorde detta och det har jag inget svar på men jag lovar hade ni sett mig hade ni vikt er av skratt.!
Här har jag alltså gått runder (dock inne i lägenheten) med högklackade blommiga skor, svara lackleggings, långt blått linne och en tjocktröja. Vad fan är det liksom?
Gick jag i sömnen eller är jag bara almänt ur fokus?
Lite läskigt tycker jag ändå, att inte vet vad man gör liksom..usch..
Jaja. Får släppa det nu och fortsätta vara glad för dagen. Fick ett sms av chefen innan som berömde mig för mitt jobb i onsdags. Blev superglad och detta kommer jag leva på hela helgen!
SYS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar