onsdag, maj 05, 2010

MOORNING!

I dag är en stor dag. Eller kanske inte så stor för mig i sig, men för mina små systrar.
Idag fyller de nämligen hela 20år!
Det är lite knasigt tycker jag. För för mig har de alltid varit så himmla små, så mycket yngre än mig på alla sätt. Men så är det ju inte alls. Det skiljer ett år på oss, och nu är de också medlemmar i "vuxenklubben". Känns konstigt. Men visst är det kul för dem, den där lilla extra känslan i magen av att fylla just tjugo kommer man väl ihåg!

Såå. Jag ger dem båda de största GRATULATIONERNA evvah och hoppas att ni får en underbar dag. Vi är ju långt ifrån varandra för att träffas tyvärr men nästa helg så!
Massor av kärlek till er båda mina gullar<3 (och dagen till ära bjuder jag på en gammal klassisk bild på oss alla tre!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar