fredag, maj 07, 2010

Svårvaknad?

Usch. Ni vet sådana morgonar när man ska upp en speciell tid just bara för att man bestämt att man ska det? Men så ringer klockan och det finns inte en chans att man kommer upp!
En sådan morgon hade jag idag. Kom inte upp förrens nio.
Men men, frukosten är nu äten och jag måste börja fundera över vad jag ska packa med mig till bjärnum. Alltid lika svårt att packa, får alltid med mig alldeles för mycket. Men men.
Tog en titt på min nässesär innan. Och det slog mig plötsligt, varför går allt i rosa? Jag är ingen rosa människa, klär mig inte i rosa och gillar inte rosa så där överdrivet mycket. Men det kan man tro när man ser min nässesär!
Det som dock inte syns på bilden är att den även innehåller rosa nagelfil, rosa perfym, rosa nagellack som aldrig används och lite andra små rosa läckerheter. Undra hur det blev så?
Gillar jag rosa undermedvetet?

Rosa deo, rosa nässesär, rosa spray, rosa tandborste, rosa skrubb och rosa engångsrakhyvlar, mm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar