torsdag, maj 06, 2010

Hjälp?

Så här är det. Denna sommaren har jag ett jobb till skillnad från förra sommaren, SKÖNT! Dock är det inte det mest välbetalda och inget man kan jobba med hur mycket som helst. Såå, för att dryga ut pengarna i sommar har jag även sökt till sommarkurser så att jag får csn hela sommaren också.
Dock är det som vanligt på studera.nu. Bara massa krångel och saker man inte förstår sig på. Jag har sökt sju olika kurser (man måste ju komma in på något). Mitt förstaval är jag nu reserv på, det andra valet är jag antagen. Och det visar sig nu att jag bara vill läsa mitt andra val. Dock är jag även antagen till tre av de andra kurserna också och det går ju inte ihop sig. Så jag tänkte ändra detta idag, ta bort kurser där jag är reserv och anmäla att jag vill läsa mitt andra val eftersom det är den första jag är antagen till. Men tror ni man kan det?
Nä! Studera.nu är en dålig hemsida. Fattar inte ett dugg vad jag ska göra eller hur jag ska gå till väga. så jag fick skicka ett mail till dem och be om hjälp.
Hemskt. Mycket hemskt. Men vi hoppas att det löser sig så jag kan få massor massor pengar!
MOHA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar