måndag, maj 03, 2010

Sur*****

Har jag varit nästan hela dagen. Vaknade på helt fel sida sängen, gick till skolan med en kass inställning. LÄttade lite under lunchen med Madde. Kom hem, somnade, vaknade av att Marcus kom hem, var snarstucken och otrevlig innan han stack till gymmet och jag till jobbet. Kom till jobb och såg nästan drogad ut, under min nap hade allergin slagit på med rödsprängda ögon och rinnande ögon.
Segt arbetspass men det hjälpte på humöret i allafall.
Kommer hem till en städad lägenhet, nytvättade skor och hemagjorda burgare och tända ljus. Min man är verkligen underbar! Han vet precis vad jag behöver och när jag behöver det.
Nu ska vi mysa framför tvn och gå till sängs tidigt.
I morgon väntar gym, projektskrivande och lite annat smått och gott.
PUS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar