söndag, maj 02, 2010

SORRY!

Usch, jag skäms lite över min dåliga update!
Förhoppningsvis kommer den sappas upp igen under veckan när jag nu kan släppa ångesten och stressen inför tentan som jag hade hela förra veckan!

Valborg var KUNG! 21timmars konstant kul, trevliga människor, mycket nytt folk, grillning, gegga och bajjamajjor, musik, tågresor utan dess like, hejbloggen-klipp med Millan, buggdansande, födelsedagsfirande och massor mer.
Njöt av hela dagen och ler ännu när jag pratar om det. Får slänga upp ett bildspel senare.

Dagen har börjar lite på kant så att säga. Hade i allafall tur att tvättmaskinen var ledig nu så jag kunde rädda situationen lite i allafall. Måste köpa ett par jeans idag, spräckte sönder mina favvobyxor i helgen i en splitt! Skola, påbörjande av uppsattsskrivande, jobba.
Låter tråkigt, riktigt tråkigt!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar