söndag, maj 30, 2010

Helgen

Så där ja. Nu har man kommit till helgens sista dag...Igen..
Fredag:
Spenderades först i Vekaboda sedan hos Mamma. Kvällen bjöd på utgång med Moster och Thompa.
Lördag:
Jobb i Ängelholm i form av kundevent. cattsching!
Söndag:
Skriva uppsats, är så trött på skiten nu!
Har tagit en lugn morgon med älskling innan han beger sig till jobbet. Har snackat mycket framtid på sista tiden och det senaste ämnet var mina sparade pengar. Eller rättare sagt mina icke existerande sparade pengar! HAHA.
Usch, aningen pinsamt att vara 21år och inte ha en krona sparad på sparkontot. Illa Linda!
Men i sommar bli det ändrning på det. 10 000 minst ska bli undanlagda och jag känner mig lugn. Redan i Juni beräknar jag kunna lägga undand hela 6000-7000kr.
Dags att börja bli vuxen på allvar. Nu har man jobb och då SKA man kunna spara pengar med.
Oj sicken moraltant jag blev!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar