torsdag, februari 25, 2010

100! Going strong

Så där jag. Där har vi det hundrade inlägget!
Precis hemkommen från frissan. Nöjd blev jag minsann, dock ett kilo hår lättare och sex cemtimeter kortare. Men det behövdes. Jag blir lika glad varje gång jag går till frisören och nästan skäms över hur dåligt mitt hår är, så säger de varje gång: Men vilken bra kvalite du har på ditt hår!
Tack:)
Snart beger vi oss ut och storhandlar. Det BEHÖVS verkligen så att säga. Vi har absolut inget hemma. Sen får jag väll läsa lite innan skolan börjar vi ett. Orkar inte alls idag egentligen men måste man så måste man.
Ett träningspass mot kvällen sen är dagen fulländad. Jag gillar att hålla igång. Men ihelgen blir det lugnt. Tredje vita veckan och jag mår toppen!
Får lägga upp bilder senare, funkar inte nu verkar det som.
SYS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar