söndag, februari 21, 2010

Festivalen

Melodifestivlas tittande hos Madde igår. Tänkte en stund innan om jag skulle eller inte, slutade som ni vet med att jag tittade endå.


Och som vanligt tyckte jag att det var überkasst.
Programledarna lyckas inte roa publiken, pausunderhållningen är så dålig att man skäms, artistutbudet är i D:klass. Det finns så mycket som är så dåligt med denna så kallade melodifestivalen.

Dock kan jag medge att det var kul att timotej gick vidare så vi får lite tjejer i finalen. Detta trotts att deras låt inte kommer ta sig längre än så. Kul att se lite motiverade unga tjejer.

Överlag var de flesta dåliga igår. Darin höll inte måttet, den där killen Johannes eller vad han hette, han sjöng ju värre än vad jag gör! Alcasar(stavning) var väl si så där, Erik från talang var den tönigaste deltagaren någonsin. Såg ut och lät som en liten flicka. Pinsamt.


Sådär ja, jag tror det räcker med sågning för denna gången. Dock ska ni veta att jag ser det som underhållning, titta, skratta, såga.


SYS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar