torsdag, februari 11, 2010

Felringning

Försökte få tag på Janet innan. Ringde ett nummer pappa gett mig till deras nya affärslokal.

-Hej det är Börje!
- Ursäkta då har jag nog ringt fel.
- Jasså, vart skulle du då?
- Till bokholmens kakel.
- Jaha, då var du fel. Men jag kan sälja kakel till dig?
- Jasså??!
- Ja ser du, jag är en entreprenör och alla nummer är kopplade till mig. Billig är jag också.
- Jaha, då vart ju synd att det inte var kakel jag skulle ha, utan bara prata med henne i butiken.
- Jaha, hur gammal hette du?
- va, linda?
- Nä hur gammal hette du?
- Ehh,21.
- Okej, Linda 21. Du låter trevlig.
- Jaha du.
- Men då ringde du inte så fel, Börje 62,5 heter jag.
- Va trevligt.
- Ja så du får gärna ringa fel igen för du låter så trevlig. Ha en bra kväll
- Jaha tack du.

Kul att man lyckas göra någon glad i allafall;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar