måndag, februari 22, 2010

Känslor

Åh. (hemskt vad jag ojar och åhar mig nuför tiden!)
Men det kan inte hjälpas. Jag är i ett underläge kan man säga. Känner mig lite allmänt värdelös och ärligt talat känner jag mig ful. Kvittar liksom hur jag än försöker så känner jag att det inte räcker till. Jag hoppas dock att slitet på gymmet ska löna sig och hjälpa min självkänsla upp på benen igen!

Jag vill känna mig som jag gjorde när denna bilden togs. Smal, härlig frisyr och allmänt snygg. Ni får säga vad ni vill men jag kände mig fruktansvärt snygg på denna bilden. Inget kunde stoppa mig och jag trivdes för en gångs skull i mitt egna skinn. Jag vill så gärna tillbaka dit. Och tro mig, jag kämpar varje dag för att nå dit! Jag ska dit så är det bara. Under tiden får jag bara hoppas att folk inte ser mig med samma ögon som jag ser mig själv.
SYS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar