tisdag, februari 23, 2010

Koma

Wow. Det känns som jag befinner mig i en dvala. Hade svårt för att somna i gårkväll och när klockan ringde inatt vid tre vaknade jag av ren panik! HU, omöjligt att försöka vila efter det. tjugo i fyra gav vi oss iväg mot Sturup. Dåligt väder och kasst underlag men fram kom vi och jag skulle tro att Moster, "Dontomaso" och kusin är framme i Egypten nu. Kan ju lova att man blev avis när man släppte av dem. Usch, jag måste ut och resa, så är det bara!
Kom hem och åt frulle och efter det tänkte jag vila lite innan skola, en halvtimme eller så. Dåligt val. Visade sig att det snarare gjorde mig tröttare än piggare och jag fick verkligen tvinga iväg mig själv till skolan vid nio.
Haft möte med Filippa med så nu är det löst, och pappret till hyresvärden är inlämnat.
Jag hade säkert behövt sova men vågar inte ifall jag blir tröttare av det. Ska ju bege mig av till jobbet vid tre.
Längtar tills åtta ivkäll när jag är på väg hem från jobbet och vet att den jobbigaste dagen av veckan är avklarad!
En kopp kaffe till sen är jag nog nöjd:)
SYS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar