tisdag, februari 16, 2010

Nolla

Jag är en nolla och min egna största idol!

HAHA. Inte nog med att det mesta denna dagen gått emot mig. Jag lyckades även vara en total klant! Inte en utan TVÅ gången lyckades jag spilla kaffe. Första gången råkade jag slinta med vattenflaskan och slå ut Roberts kaffe över bord och hans väska, andra gången var på föreläsningen. Drack en sista klunk ur mig mugg, tog av locket och noterade att det var kaffe kvar, tog Maddes kopp och skulle sätta ner i min för att få mer plats på bänken, dum som man är som redan viste att det fanns kaffe kvar satte jag ändå i en kopp till och tryckte. En flod av kaffe rann på min bänk och inte hade man papper till hands. Skämdes som ett djur. Blev till att prova med kollegiblocks papper, och tro mig, det har noll i uppsugningsförmåga!
Tror inte jag var den enda som inte var förvånad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar