måndag, februari 22, 2010

OHH NOOO!

Det som absolut inte får hända har hänt! Stackars Sibel och Peter Jöback (peter ölback, haha Erik)kanske blir diskade från melodifestivalen! :O
Bådas låtar har läckt ut på nätet och det är ännu inte klart om någon av dem kommer få medverka i helgens deltävling.
Min åsikt? Eftersom jag aldrig fattat tycke för Sibel som sångerska så gör det inte mig så mycket. Visst är det trist för henne men jag tror inte Sverige kommer lida för det. Peter Jöback är väl lite så där lagom gosig och har väl gjort någon bra låt då och då. Men det måste väl finnas någon bättre? Jag ser det som två mindre att såga efter helgens avsnitt och jag står för vad jag säger när jag säger att jag inte tror att någon av deras bidrag skulle kunna stå pall för Eurovision.

Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar